what ever have been happen in my life, i've through it all. it's not easy to be me but i'm strong enough to patient with anything :)

last paper ! 2 mei 2013


ape yg aku wat tu... hahaha..


Aku pling bahagia bile paper habiss.. :D
Ingat kawan2 sem 5 kita walaupun beronak berliku tapi anda semua BEST ! kenape aku baru nikmati berlajar ni mse sem 5? sbb aku da rasai kejatuhan sem 3.. hahaha.. selagi aku masih disitu aku akan membuatkan kalian ingatkan aku saat nanti kite semua berpisah... aku taw tiap petemuan ade perpisahannye.. that's why aku sgt cube utk meninggalkan kenangan utk korg.. korg Bahagia aku akan lagi la tersgt bahagia ! percaya lah.. mmg aku sgt terluka sem ni tpi aku masih mampu cuba gembirakan yg lain...

Hope We can get a Highest Pointer for this sem!  
aku Doakan kite sume berjaya. Aminn!..

0 comments:

Total Pageviews

© DIARY HIDUP CIK PHONG, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena