what ever have been happen in my life, i've through it all. it's not easy to be me but i'm strong enough to patient with anything :)

APE BOLEH BUAT?? :(


suatu ketika dahulu kita bahagia..
suatu ketika dahulu kita tertawa..
suatu ketka dahulu kite gembira...
suatu ketika dahulu kita bercerita,..
suatu ketika dahulu kita berduka..
suatu ketika dahulu kita berkongsi..
suatu ketika dahulu kita sedih...
segalanye bersama... 
mungkin aku xdpt nak kembalikan saat2 yg indah dulu...
sebab...
die dengan hidupnye...
aku dengan hidup aku...
walau byk manu pon 1 ketika dahulu...
dalam hati aku TETAP DIE... 
KENAPE??
sebab AKU SAYANG DIE...
WALAUPUN... die xdpt berkongsi dengan aku dalam ape jua keadaan..

aku xtw nk luahkn kt sape..
die suruh aku terima keadaan yg kite da xboleh mcm dulu...
aku da cube... tpi xbuleh...
nak diluahkan pada org lain...
kate aku menjaja cerita...
luahkan jela pada Allah.. 
berdoa jela pada Nya..  :(

0 comments:

Total Pageviews

© DIARY HIDUP CIK PHONG, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena