what ever have been happen in my life, i've through it all. it's not easy to be me but i'm strong enough to patient with anything :)

. .tentang AYAH. .

assalamualaikum... 
kali nie aku nk menceritakan tentang kisah seorang ayah...
u know why...? 
because i miss my late father so much!!

walaupun hidup aku dengan arwah tidak begitu lama...
tetapi aku da boleh rasekan secebis kasih sayang die...
arwah dah terlalu tua waktu tu, dan xmampu...
tapi die tetap berusaha nak penuhi hasrat keuarga sebelum die PERGI...
SEGALANYA MASIH SEGAR DIINGATAN...

kadang2 rase rindu nak panggil "BAPAK"..
mungkin aku lebih rapat dengan arwah..
membuatkan skrg aku seorang diri je...
kemane2 aku bawak diri xde sape tw..
ibarat tiada siapa lagi dlm dunia nie...

sekarang aku da abih PMR..
da abih SPM..
da  pernah KEJE..
da sambung BLAJA...
TAPI....
arwah da xde....
die xtw segala result aku yg sebelum ni aku kongsikan Dgn die...
die xrase cikit pun gaji aku... 
die xtaw kehidupan aku skrg.
de xtw ape masalah aku...
kalo aku dah kawin...
die xdpt tgok aku kawin..
xdpt tengok cucu die... 
SEDIH sangat! :(
 Allah lebih sygkan die...
ape pun yang jadi aku kene teruskan hidup jgkkan... 
tapi aku tetap ingat die.. 
AL-FATIHAH untuk arwah ariffin bin abdul rahman (1940-2007)






4 comments:

Nana Slamat 11 January 2012 at 23:29  

laki tuh ke rupe arwah apak?

maslina binti ariffin 12 January 2012 at 20:54  

a'ah... hensem lgi tuu.. hehehe.. :)

teman hatiku 13 January 2012 at 06:16  

if youu love him , pray for him .. berdoa lahh utk dia moga dia di tempatkan di kalangan para solehin .:) i noe wat youu feel . setiap yg hidup , pasti akan pergi .. hidup itu insyaallah , meninggal itu pasti :) masa kita akan tiba .. insyaallah , moga kita bertemu di sana . kuat semangat oke sbb arwah sentiasa melihat perkembangan anak2nya :)

maslina binti ariffin 14 January 2012 at 08:37  

u make me sad.... huhuu... Ari2 aku doakan untuk arwah.. aku harap die tw pekembangan hidup aku... aku cume nak bahagia dan berjaya,.. :)

Total Pageviews

© DIARY HIDUP CIK PHONG, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena